Comisia Economică pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite - CEE-ONU

Regulamentul nr. 95/2007- Dispozițiile uniforme privind omologarea vehiculelor în ceea ce privește protecția pasagerilor în caz de coliziune laterală
Număr celex: 42007X1130(01)o7

În vigoare de la 30 noiembrie 2007

În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului sau cumpărați documentul în formă completă.

Cumpără forma completă

sau autentifică-te

  •  

Addendum 94: Regulamentul nr. 95

Doar textele originale CEE-ONU au efect juridic în temeiul dreptului public internațional. Statutul și data intrării în vigoare ale prezentului regulament ar trebui verificate în ultima versiune a actului TRANS/WP.29/ 343 privind statutul CEE-ONU, disponibilă pe site-ul internet: http://www.unece.org/trans/main/wp29/ wp29wgs/wp29gen/wp29fdocstts.html.

Cuprinzând întregul text valabil până la:

Suplimentul 1 la seria 02 de modificări - Data intrării în vigoare: 12 august 2004

Rectificare din 21 februarie 2005

1. DOMENIUL DE APLICARE

Prezentul regulament se aplică comportamentului la coliziune laterală al structurii habitaclului vehiculelor din categoriile M1 și N1, unde punctul "R" al scaunului aflat cel mai jos nu este amplasat la o înălțime mai mare de 700 mm de la nivelul solului atunci când vehiculul se află în condiții corespunzătoare greutății de referință definite la punctul 2.10 din prezentul regulament.

2. DEFINIȚII

În sensul prezentului regulament:

2.1. "omologarea unui vehicul" înseamnă omologarea unui tip de vehicul în ceea ce privește comportamentul structurii habitaclului în caz de coliziune laterală;

2.2. "tip de vehicul" înseamnă o categorie de autovehicule care nu diferă sub următoarele aspecte esențiale:

2.2.1. lungimea, lățimea și garda la sol a vehiculului, în măsura în care acestea au un efect negativ asupra performanței prevăzute în prezentul regulament;

2.2.2. structura, dimensiunile, forma și materialele pereților laterali ai habitaclului, în măsura în care acestea au un efect negativ asupra performanței prevăzute în prezentul regulament;

2.2.3. forma și dimensiunile interioare ale habitaclului și tipul sistemelor de protecție, în măsura în care acestea au un efect negativ asupra performanței prevăzute în prezentul regulament;

2.2.4. amplasarea motorului (față, spate, centru);

2.2.5. masa în stare neîncărcată, în măsura în care aceasta are o influență negativă asupra performanței prevăzute în prezentul regulament;

2.2.6. amenajările interioare sau echipamentele interioare opționale, în măsura în care acestea au un efect negativ asupra performanței prevăzute în prezentul regulament;

2.2.7. tipul scaunului (scaunelor) din față și amplasarea punctului "R", în măsura în care acestea au un efect negativ asupra performanței prevăzute în prezentul regulament;

2.3. "habitaclu" înseamnă spațiul destinat ocupanților, delimitat de podea, plafon, pereții laterali, portiere, ferestre și perete despărțitor frontal și de planul peretelui despărțitor din spate sau planul de sprijin al suportului scaunului din spate;

..........


În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului sau cumpărați documentul în formă completă.

;
se încarcă...