Comisia Economică pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite - CEE-ONU

Regulamentul nr. 94 al Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite (CEE-ONU) - Dispoziții uniforme privind omologarea vehiculelor cu privire la protecția pasagerilor în cazul unei coliziuni frontale [2018/178]
Număr celex: 42018X0178

Modificări (...)

În vigoare de la 08 februarie 2018

În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului sau cumpărați documentul în formă completă.

Cumpără forma completă

sau autentifică-te

  •  

Numai textele originale CEE-ONU au efect juridic în temeiul dreptului public internațional. Statutul și data intrării în vigoare ale prezentului regulament ar trebui verificate în ultima versiune a documentului de situație al CEE-ONU TRANS/WP.29/343, disponibil la următoarea adresă:

Include toate textele valabile până la:

Seria 03 de amendamente la regulament - Data intrării în vigoare: 18 iunie 2016

1. DOMENIUL DE APLICARE

Prezentul regulament se aplică vehiculelor din categoria M1(1) cu o masă totală admisă de cel mult 2,5 tone; la cererea producătorului, pot fi omologate și alte vehicule.

(1) Astfel cum sunt definite în Rezoluția consolidată privind construcția vehiculelor (R.E.3.), document ECE/TRANS/WP.29/78/Rev.2, para. 2.

2. DEFINIȚII

În sensul prezentului regulament:

2.1. "sistem de protecție" înseamnă accesoriile și dispozitivele interioare care permit menținerea pasagerilor pe locurile lor și contribuie la asigurarea conformității cu cerințele stabilite la punctul 5 de mai jos;

2.2. "tip de sistem de protecție" înseamnă o categorie de dispozitive de protecție care nu prezintă diferențe esențiale unele față de altele în ceea ce privește:

tehnologia;

geometria;

materialele constitutive;

2.3. "lățimea vehiculului" înseamnă distanța care separă două plane paralele cu planul median longitudinal al vehiculului și care sunt tangente la vehicul de ambele părți ale planului menționat, dar fără a include dispozitivele exterioare de vizibilitate indirectă, lămpile de poziții laterale, indicatoarele de presiune a pneurilor, indicatoarele de direcție, lămpile de poziție, apărătoarele împotriva noroiului și partea curbată a flancurilor pneului situată imediat deasupra punctului de contact cu solul;

2.4. "grad de acoperire" înseamnă procentajul din lățimea vehiculului situată direct în dreptul barierei;

2.5. "fața deformabilă a barierei" înseamnă partea care poate fi strivită, montată în fața unui bloc rigid;

2.6. "tip de vehicul", o categorie de autovehicule care nu diferă sub următoarele aspecte esențiale:

2.6.1. lungimea și lățimea vehiculului, în măsura în care au un efect negativ asupra rezultatelor încercării la impact prevăzute în prezentul regulament;

2.6.2. structura, dimensiunile, formele și materialele aparținând părții vehiculului situate în fața planului transversal care trece prin punctul "R" al scaunului conducătorului auto, în măsura în care au un efect negativ asupra rezultatelor încercării la impact prevăzute în prezentul regulament;

..........


În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului sau cumpărați documentul în formă completă.

;
se încarcă...