Săptămânalul de drept nr. 3/2016

Cum ar trebui să procedăm în situația în care un client refuză o factură
de Maria Bădoi

08 februarie 2016

În versiunea gratuită textul este afișat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului.

Cumpără forma completă
  •  

„Orice ai face, fă cu prudență și gândește-te la rezultat.” (Gesta Romanorum)

Iată o posibilă întrebare:

Bună ziua. Avem o problemă. La sfârșitul lunii decembrie 2015, societatea X a emis o factură (prestări servicii) pentru un client Y în baza unei comenzi scrise primite prin email. La începutul februarie 2016, clientul Y transmite o informare către societatea X, invocând faptul că între cele două societăți nu a fost încheiat un contract. Potrivit informării transmise de către clientul Y (prin email), acesta menționează că nu acceptă factura în cauză și prin urmare nici nu o reflectă în contabilitatea sa. Prin urmare, cum ar trebui procedat în situația în care un client refuză o factură? Mulțumesc.

Opinie.

..........


În versiunea gratuită textul este afișat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului.

;
se încarcă...