Cumpără forma actualizată
  •  

Managementul riscului - Monitorizarea clientelei -
Art. 21.
-

Monitorizarea clientelei se realizează cel puțin prin următoarele activități:

a) crearea unei baze de date privind identitatea clienților, care va fi reactualizată permanent;

b) actualizarea permanentă a evidențelor privind identitatea clienților;

c) reevaluarea periodică a calității procedurilor de identificare și monitorizarea tranzacțiilor/operațiunilor în vederea determinării și raportării tranzacțiilor suspecte.

Acesta este un fragment din Norma privind prevenirea și combaterea spălării banilor și a finanțării actelor de terorism, standardele de cunoaștere a clientelei și control intern pentru entitățile raportoare care nu sunt supuse supravegherii unor autorități din 11.07.2006 . Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Normă:
Art 11 SUBSECȚIUNEA 1 Cerințe generale de identificare
Art 12 SUBSECȚIUNEA a 2-a Cerințe specifice de identificare
Art 13 SUBSECȚIUNEA a 2-a Cerințe specifice de identificare
Art 14 SUBSECȚIUNEA a 2-a Cerințe specifice de identificare
Art 15 SUBSECȚIUNEA a 2-a Cerințe specifice de identificare
Art 16 SUBSECȚIUNEA a 2-a Cerințe specifice de identificare
Art 17 Elemente esențiale ale programelor de cunoaștere a clientelei
Art 18 Elemente esențiale ale programelor de cunoaștere a clientelei
Art 19 Elemente esențiale ale programelor de cunoaștere a clientelei
Art 20 Elemente esențiale ale programelor de cunoaștere a clientelei
Art 21 Monitorizarea clientelei
Art 22 Monitorizarea clientelei
Art 23 Monitorizarea clientelei
Art 24 Monitorizarea clientelei
Art 25 Monitorizarea clientelei
Art 26 Monitorizarea clientelei
Art 27 Organizarea controlului intern
Art 28 Organizarea controlului intern
Art 29 Organizarea controlului intern
Art 30 Organizarea controlului intern
Art 31 Organizarea controlului intern
;
se încarcă...