Art 4 Modalitățile de constituire a dosarului de pensie | Instrucțiuni 140/2014

Acesta este un fragment din Instrucțiunile nr. 140/2014 privind modalitățile tehnice de întocmire și transmitere a documentelor și datelor necesare stabilirii drepturilor de pensie. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
  •  

Modalitățile de constituire a dosarului de pensie -
Art. 4. -

Copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul de către structura de resurse umane care constituie dosarul de pensie, atunci când acesta este înaintat conform art. 74 din normele de aplicare, iar documentele depuse direct de solicitant la Casa de Pensii Sectorială a Ministerului Afacerilor Interne se certifică pentru conformitate cu originalul de către lucrătorul căruia i-au fost prezentate originalele.

Acesta este un fragment din Instrucțiunile nr. 140/2014 privind modalitățile tehnice de întocmire și transmitere a documentelor și datelor necesare stabilirii drepturilor de pensie. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Instrucțiuni 140/2014:
Art 1 Dispoziții generale
Art 2 Dispoziții generale
Art 3 Modalitățile de constituire a dosarului de pensie
Art 4 Modalitățile de constituire a dosarului de pensie
Art 5 Modalitățile de constituire a dosarului de pensie
Art 6 Modalitățile de constituire a dosarului de pensie
Art 7 Modalitățile de constituire a dosarului de pensie
Art 8 Fișa de pensie
Art 9 Fișa de pensie
Art 10 Fișa de pensie
Art 11 Fișa de pensie
Art 12 Fișa de pensie
Art 13 Modalitatea de completare și transmitere în format electronic a datelor cuprinse în adeverințele privind veniturile lunare realizate de solicitant
Art 14 Dispoziții finale
;
se încarcă...