Comunicarea prin telefon | Ordonanță de urgență 34/2014

Acesta este un fragment din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
  •  

Alte drepturi ale consumatorilor -
ARTICOLUL 21
Comunicarea prin telefon

(1) În cazul în care un profesionist operează o linie telefonică pentru a putea fi contactat prin telefon cu privire la contractul încheiat, consumatorul nu este obligat să plătească, la contactarea profesionistului, mai mult decât tariful de bază.

(2) Alineatul (1) nu aduce atingere dreptului furnizorilor de servicii de comunicații electronice de a taxa aceste apeluri.

Acesta este un fragment din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Ordonanță de urgență 34/2014:
Exercitarea dreptului de retragere
Efectele retragerii
Obligațiile care revin profesionistului în cazul retragerii
Obligațiile consumatorului în cazul retragerii
Efectele exercitării dreptului de retragere asupra contractelor auxiliare
Exceptări de la dreptul de retragere
Domeniul de aplicare
Livrare
Comisioane pentru folosirea unor mijloace de plată
Transferarea riscului
Comunicarea prin telefon
Plăți suplimentare
Vânzarea nesolicitată
Termene
Caracterul imperativ al legii
Informare
Sesizare
Sancțiuni
Modificarea și completarea unor acte normative
Art 17^1 "
Art 27^1 "
;
se încarcă...