Art 31 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice | Ordonanță de urgență 103/2013

Acesta este un fragment din Ordonanța de urgență nr. 103/2013 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2014, precum și alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Măsuri în domeniul cheltuielilor publice -
Art. 31. -

În anul 2014, personalul didactic auxiliar și nedidactic angajat în unitățile de învățământ preuniversitar de stat poate fi transferat între unitățile de învățământ preuniversitar de stat, în cadrul aceleiași unități administrativ-teritoriale, într-o funcție pentru care sunt îndeplinite condițiile specifice prevăzute în fișa postului, cu acordul scris al angajatului transferat, la solicitarea conducătorului instituției, cu aprobarea consiliului de administrație al fiecărui angajator, pe baza unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului educației naționale.

Acesta este un fragment din Ordonanța de urgență nr. 103/2013 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2014, precum și alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Ordonanță de urgență 103/2013:
Art 22 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 23 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 24 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 25 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 338^1 "
Art 26 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 27 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 28 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 29 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 30 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 31 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 32 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 33 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
Art 7 "
Art 8 "
Art 9 "
Art 12 "
Art 14 "
Art 34 Măsuri în domeniul cheltuielilor publice
;
se încarcă...