Departamentul | Codul administrativ

Acesta este un fragment din Codul administrativ din 03.07.2019. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
  •  

Organizarea Guvernului - Aparatul de lucru al Guvernului -
ARTICOLUL 23
Departamentul

(1) Departamentul este o structură organizatorică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, cu sau fără personalitate juridică, subordonată prim-ministrului, având rolul de coordonare și sinteză în domenii de interes general, în conformitate cu atribuțiile Guvernului.

(2) Organizarea și funcționarea departamentului se aprobă prin hotărâre a Guvernului.

Acesta este un fragment din Codul administrativ din 03.07.2019. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Codul administrativ:
Principiul adaptabilității
Rolul Guvernului
Funcțiile Guvernului
Învestirea Guvernului
Condiții generale pentru ocuparea funcției de membru al Guvernului
Componența Guvernului
Structura aparatului de lucru al Guvernului
Secretariatul General al Guvernului
Aparatul propriu de lucru al viceprim ministrului
Cancelaria Prim Ministrului
Departamentul
Structuri cu caracter consultativ înființate de Guvern
Principalele atribuții ale Guvernului
Exercitarea controlului de către Guvern
Raporturile Guvernului cu autoritățile administrative autonome
Rolul prim ministrului
Actele prim ministrului
Contrasemnarea actelor prim ministrului
Atribuția de numire și eliberare din funcție a anumitor categorii de personal din administrația publică
Prezentarea de rapoarte și declarații Parlamentului
Contrasemnarea decretelor emise de Președinte
;
se încarcă...