Ministerul Transporturilor și Infrastructurii

Ordinul nr. 1032/2011 pentru aprobarea listelor cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile maxime admise în circulație pentru vehiculele rutiere de transport marfă

Modificări (1)

Text publicat în M.Of. al României.

În vigoare de la 06 ianuarie 2012

Acest document poate avea modificări ulterioare. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată

sau autentifică-te

  •  

În temeiul prevederilor art. 40 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu modificările și completările ulterioare,

ministrul transporturilor și infrastructurii emite următorul ordin:

Art. 1. -

Se aprobă listele cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile maxime admise în circulație pentru vehiculele rutiere de transport marfă, cuprinse în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. -

Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 3. -

La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului transporturilor și infrastructurii nr. 355/2010 pentru aprobarea listelor cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile maxime admise în circulație pentru vehiculele rutiere de transport marfă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 318 din 14 mai 2010.

Ministrul transporturilor și infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu

București, 27 decembrie 2011.

Nr. 1.032.

ANEXA Nr. 1

LISTA
cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile maxime admise prevăzute pentru categoria de drum reabilitat (R)

Nr.
crt.
DN Traseul Lungimea
(km)
1 2 3 4
1. A1 București (km 10+600)-Pitești (intersecția cu DN 7) 109,400
2. A1 Timișoara (intersecția cu DJ 691, km 503+736) - Arad (intersecția cu DN 7, km 548+236) 44,500
3. A2 București (km 9+500)-Lehliu-Drajna Nouă-Fetești-Cernavodă (intersecția cu DN 22C) 151,480
4. A2 Intersecția cu DN 3 (km 187+200)-intersecția cu A4 (km 203+500) 17,000
5. A3 Intersecția cu DN 15 (km 0+000)-Turda-Gilău (km 51+700) 51,700
6. A4 Intersecție DN 3 (km 11+200)-intersecție A2-intersecție DN 39 (km 19+750) 8,800
7. 1 București-Ploiești-Brașov-Făgăraș-Sibiu-Sebeș-Cluj-Napoca-Oradea-Borș-frontiera cu Ungaria 644,404
8. 1A București (intersecția cu CB) - Ploiești-Brașov (intersecția cu DN 1) 190,609
9. 1B Intersecția cu DN 1-Albești Paleologu-intersecția cu DN 2 67,639
10. 1C Cluj-Napoca (intersecția cu DN 1)-Dej-Baia Mare-Halmeu-frontiera cu Ucraina 217,217
11. 1F Cluj-Napoca (intersecția cu DN 1)-Zalău-Supuru de Jos (intersecția cu DN 19) 123,303
12. 1H Intersecția cu DN 1-intersecția cu DN ifU 69,426
13. 10 Buzău (intersecția cu DN 2)-Brașov (intersecția cu DN 11) 144,546
14. 11 Brașov (intersecția cu DN 1)-Oituz-Onești-Bacău (intersecția cu DN 2) 179,311
15. 11A Onești (intersecția cu DN 11)-Adjud-Bârlad (intersecția cu DN 24) 90,701
16. 12 Chichiș (intersecția cu DN 11)-Sfântu Gheorghe-Miercurea-Ciuc-Gheorgheni-Toplița (intersecția cu DN 15) 169,585
17. 13 Brașov (intersecția cu DN 1)-Târgu Mureș (intersecția cu DN 15) 168,885
18. 13A Bălăușeri (intersecția cu DN 13)-Miercurea-Ciuc (intersecția cu DN 12) 130,550
19. 14 Sibiu (intersecția cu DN 1) -Copșa Mică-Mediaș-Sighișoara (intersecția cu DN 13) 89,920
20. 14A Mediaș (intersecția cu DN 14)-lernut (intersecția cu DN 15) 38,980
21. 14B Teiuș (intersecția cu DN 1)-Copșa Mică (intersecția cu DN 14) 54,379
22. 15 Turda (intersecția cu DN 1)-Târgu Mureș-Reghin-Toplița-Piatra-Neamț-Bacău 374,096
23. 15A Intersecția cu DN 16-Sărățel (intersecția cu DN 17) 46,689
24. 16 Apahida (intersecția cu DN1C)-Reghin (intersecția cu DN 15) 90,306
25. 17 Dej (intersecția cu DN 1C)-Bistrița-Suceava (intersecția cu DN 2) 254,324
26. 17C Bistrița (intersecția cu DN 17)-Moișei (intersecția cu DN 18) 81,295
27. 18 Baia Mare (intersecția cu DN 1C)-Sighetu Marmației-lacobeni (intersecția cu DN 17) 221,231
28. 19 Oradea (intersecția cu DN 1)-Satu Mare-Livada (intersecția cu DN 1 C) 149,701
29. 19A Intersecția cu DN 1F-Satu Mare-Petea-frontiera cu Ungaria 62,229
30. 2 București-Urziceni-Buzău-Râmnicu Sărat-Bacău-Suceava-Șiret-frontiera cu Ucraina 484,966
31. 2A Urziceni (intersecția cu DN 2)-Slobozia-Giurgeni (km 113+877) 113,805
32. 2B Buzău (intersecția cu DN 2)-Brăila-Galați-frontiera cu Republica Moldova 150,730
33. 2D Focșani (intersecția cu DN 2)-Târgu Secuiesc (intersecția cu DN 11) 119,343
34. 2F Bacău (intersecția cu DN 2)-Vaslui (intersecția cu DN 24) 82,965
35. 21 Brăila (intersecția cu DN 2B)-Slobozia-Călărași (intersecția cu DN 3) 132,205
36. 22 Brăila (intersecția cu DN 2B)-Tulcea-Ovidiu (intersecția cu DN 2A) 208,317
37. 22C Cernavodă (intersecția cu A2)-Murfatlar (intersecția cu DN 3) 42,740
38. 24 Tișița (intersecția cu DN 2)-Tecuci-Crasna-Iași-Sculeni-frontiera cu Republica Moldova 218,669
39. 24B Crasna (intersecția cu DN 24)-Huși-Albița-frontiera cu Republica Moldova 48,958
40. 25 Tecuci (intersecția cu DN 24)-Șendreni (intersecția cu DN 2B) 68,753
41. 28 Săbăoani (intersecția cu DN 2)-Târgu Frumos-Iași (intersecția cu DN 24) 75,218
42. 28B Târgu Frumos (intersecția cu DN 28)-Botoșani (intersecția cu DN 29) 78,982
43. 3 Intersecția cu A2 (km 237 + 580)-Murfatlar (intersecția cu DN 22C)*) 4,720
44. 3 Murfatlar (intersecția cu DN 22C)-intersecția cu DN 3C-intersecția cu DN 39 20,200
45. 38 Agigea (intersecția cu DN 39)-Topraisar-Negru Vodă-frontiera cu Bulgaria 53,817
46. 39 Constanța (intersecția cu DN 3)-Tuzla (km 23 + 500) 22,355
47. 5 București-Daia-Giurgiu-Pod Giurgiu-frontiera cu Bulgaria 64,254
48. 5B Giurgiu (intersecția cu DN 5)-Ghimpați (intersecția cu DN 6) 38,856
49. 52 Alexandria (intersecția cu DN 6)-Turnu Măgurele-frontiera cu Bulgaria 52,854
50. 55 Craiova (intersecția cu DN 6)-Bechet-frontiera cu Bulgaria 71,105
51. 56 Craiova (intersecția cu DN 55)-Calafat-frontiera cu Bulgaria 84,660
52. 56A Maglavit (intersecția cu DN 56)-Simian (intersecția cu DN 6) 79,149
53. 58 Caransebeș (intersecția cu DN 6)-Reșița-Anina (intersecția cu DN 57B) 83,061
54. 58B Reșița (intersecția cu DN 58)-Voiteg (intersecția cu DN 59) 65,490
55. 59 Timișoara (intersecția cu DN 6)-Voiteg-Moravița-frontiera cu Serbia 64,386
56. 59A Timișoara (intersecția cu DN 6)-Jimbolia-frontiera cu Serbia 47,910
57. 6 București-Alexandria-Craiova-Drobeta-Turnu Severin-Lugoj-Timișoara-Cenad-frontiera cu Ungaria 638,499
58. 6A Intersecția cu DN 6-Baraj Porțile de Fier I-frontiera cu Serbia 0,970
59. 64 Caracal (intersecția cu DN 6)-Băile Olănești 135,434
60. 65 Craiova (intersecția cu DN 6)-Pitești (intersecția cu DN 7) 123,268
61. 65B Intersecția cu A1-intersecția cu DN 65 7,364
62. 65F Intersecția cu DN 65-intersecția cu DN 6 14,100
63. 66 Filiași (intersecția cu DN 6)-Târgu Jiu-Petroșani-Simeria (intersecția cu DN 7) 209,131
64. 67 Drobeta-Turnu Severin (intersecția cu DN 6)-Târgu Jiu-Râmnicu Vâlcea (intersecția cu DN 7) 197,134
65. 68 Caransebeș (intersecția cu DN 6)-Hațeg (intersecția cu DN 66) 70,618
66. 68A Lugoj (intersecția cu DN 6)-llia (intersecția cu DN 7) 78,468
67. 69 Timișoara (intersecția cu DN 6)-Arad (intersecția cu DN 7) 52,450
68. 7 București-Bâldana (intersecția cu DN 71) 28,248
69. 7 Pitești (intersecția cu A1)-Râmnicu Vâlcea-Călimănești-Vestem (intersecția cu DN1) 147,341
70. 7 Sebeș (intersecția cu DN 1)-Deva-Arad-Nădlac-frontiera cu Ungaria 267,604
71. 7B Intersecția cu DN 7-Turnu-frontiera cu Ungaria 10,200
72. 7CC Intersecția cu DN 7 (km 191 + 100)-intersecția cu DN 7 (km 197+824) 7,734
73. 71 Bâldana (intersecția cu DN 7)-Târgoviște-Sinaia (intersecția cu DN 1) 109,657
74. 72 Găești (intersecția cu DN 7)-Târgoviște-Ploiești (intersecția cu DN 1) 76,285
75. 73 Pitești (intersecția cu DN 7)-Câmpulung Muscel-Râșnov-Brașov (intersecția cu DN 1) 132,216
76. 73 A Predeal (intersecția cu DN 1)-intersecția cu DN 73 19,910
77. 74 Brad (intersecția cu DN 76)-Alba lulia (intersecția cu DN 1) 104,362
78. 74 A Abrud (intersecția cu DN 74)-Câmpeni (intersecția cu DN 75) 11,106
79. 75 Stei (intersecția cu DN 76)-Câmpeni-Turda (intersecția cu DN 1) 161,553
80. 79 Arad (intersecția cu DN 7)-Oradea (intersecția cu DN 1) 115,735
81. 79 A Vârfurile (intersecția cu DN 76)-Chișineu-Criș-Vărsând-frontiera cu Ungaria 127,230
82. CB Intersecția CB cu DN 1A-intersecția CB cu DN 1-intersecția CB cu DN 2-intersecția CB cu DN 3-intersecția CB cu A2-intersecția CB cu DN 4-intersecția CB cu DN 5-intersecția CB cu DN 6-intersecția CB cu A1-intersecția CB cu DN 7-intersecția CB cu DN 1A 71,490
83. C21B Centura Călărași DN 21B 4,000
84. C22G Centura Tulcea DN 22G 3,076
85. C3AC Centura Constanța DN 3A 3,870
86. CALB Varianta ocolire DN 1 (Alba lulia) 7,841
87. CORA Centura ocolire DN 1 (Oradea) 14,120
88. CPN Centura Piatra-Neamț DN 15 3,990
89. VBN Varianta ocolire DN 17 (Bistrița) 6,900
90. VDET Varianta ocolire DN 59 (Deta) 5,860
91. VGH Varianta ocolire DN 1C (Gherla) 5,047
92. VFAG Varianta ocolire DN 1 (Făgăraș) 5,930
93. VSIB Varianta ocolire DN 1 (Sibiu) 3,300
94. VTEC Varianta ocolire DN 24 (Tecuci) 5,020
95. VTGCJ Varianta trafic greu Cluj-Napoca 2,453
96. DJ 691 Intersecția cu centura Timișoara (km 6+500) - intersecția cu A1 (km 13+300) 6,800
97. Centurile și variantele de ocolire nou-construite ale localităților, de la data intrării lor în exploatare**)
98. Sectoarele de autostrăzi nou-construite, de la data intrării lor în exploatare**)

*) Temporar, până la data intrării în exploatare a sectorului de autostradă Cernavodă-Murfatlar.

**) Darea în folosință a variantelor și centurilor de ocolire nou-construite ale localităților va fi adusă la cunoștința utilizatorilor prin comunicate de presă ale Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.

Limitele maselor și dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum reabilitat (R) din anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

ANEXA Nr. 2

LISTA
cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile maxime admise prevăzute pentru categoria de drum european (E)

Nr.
crt.
DN Traseul Lungimea
(km)
1. 19D Săcuieni (intersecția cu DN 19)-frontiera cu Ungaria 10,200
2. 2A Giurgeni (km 113+877)-Vadu Oii-Hârșova-Ovidiu-Constanța (intersecția cu DN 39) 96,062
3. 29 Suceava (intersecția cu DN 2)-Botoșani (intersecția cu DN 29B) 38,892
4. 3C Intersecția cu DN 3 (Palas)-Constanța-intersecția cu DN 2A (Ovidiu) 11,370
5. 39 Tuzla (km 23+500)-Mangalia-Vama Veche-frontiera cu Bulgaria 33,225
6. 39A Eforie Nord (intersecția cu DN 39)-Port RO-RO Constanța 4,800
7. 59C Jimbolia (intersecția cu DN 59A)-Sânnicolau Mare (intersecția cu DN 6) 42,240
8. 76 Deva (intersecția cu DN 7)-Brad-Oradea (intersecția cu DN 1) 184,376
9. VST Varianta ocolire DN 76 (Stei) 2,800
10. DA-PO Constanța-Constanța Port (dană) 6,000
11. MAG Străzile de categoria I, magistralele care asigură preluarea fluxurilor majore ale orașului pe direcția drumului național care traversează orașul sau pe direcția principală de legătură cu acest drum

Limitele maselor și dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum european (E) din anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

ANEXA Nr. 3

LISTA
cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile maxime admise prevăzute pentru categoria de drum modernizat (M)

Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la ordin, altele decât cele pietruite. Limitele maselor și dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum modernizat (M) din anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

ANEXA Nr. 4

LISTA
cuprinzând drumurile de interes național, cu masele și dimensiunile maxime admise prevăzute pentru categoria de drum pietruit (P)

Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la ordin, respectiv cele pietruite. Limitele maselor și dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum pietruit (P) din anexele nr. 2 și 3 la Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Acest document poate avea modificări ulterioare. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

;
se încarcă...