Art 181 Anularea aplicării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică | Ordonanță de urgență 114/2011

Acesta este un fragment din Ordonanța de urgență nr. 114/2011 privind atribuirea anumitor contracte de achiziții publice în domeniile apărării și securității. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Atribuirea contractului de achiziție publică - Anularea aplicării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică -
Art. 181.
- Modificări (1), Referințe în jurisprudență (1)

(1) Prin excepție de la prevederile art. 179, autoritatea contractantă are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziție publică, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire și, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri:

a) autoritatea contractantă se află în una dintre situațiile prevăzute la art. 64 alin. (2) lit. a), art. 79 alin. (2) lit. a), art. 94 alin. (2) lit. a) sau art. 114 lit. a); Referințe în jurisprudență (6)

b) au fost depuse numai oferte inacceptabile și/sau neconforme; Referințe în jurisprudență (2)

c) nu a fost depusă nicio ofertă sau au fost depuse oferte care, deși pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datorită modului neuniform de abordare a soluțiilor tehnice și/sau financiare; Referințe în jurisprudență (9)

d) abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire;

e) este imposibilă încheierea contractului;

f) ca urmare a hotărârii pronunțate de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor prin care dispune eliminarea oricăror specificații tehnice, economice sau financiare din anunțul/invitația de participare, din documentația de atribuire ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire.

(2) Dispozițiile alin. (1) nu pot aduce atingere obligației autorității contractante de a anula o procedură de atribuire în urma unei hotărâri judecătorești.

(3) În sensul prevederilor alin. (1) lit. d), procedura de atribuire se consideră afectată în cazul în care se îndeplinesc, în mod cumulativ, următoarele condiții:

a) în cadrul documentației de atribuire și/sau în modul de aplicare a procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni care au ca efect încălcarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-f);

b) autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă, la rândul lor, la încălcarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-f).

Acesta este un fragment din Ordonanța de urgență nr. 114/2011 privind atribuirea anumitor contracte de achiziții publice în domeniile apărării și securității. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Ordonanță de urgență 114/2011:
Art 171 Standarde de protecție a mediului
Art 172 Criterii de atribuire a contractelor
Art 173 Criterii de atribuire a contractelor
Art 174 Criterii de atribuire a contractelor
Art 175 Stabilirea ofertei câștigătoare
Art 176 Stabilirea ofertei câștigătoare
Art 177 Stabilirea ofertei câștigătoare
Art 178 Stabilirea ofertei câștigătoare
Art 179 Stabilirea ofertei câștigătoare
Art 180 Stabilirea ofertei câștigătoare
Art 181 Anularea aplicării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică
Art 182 Anularea aplicării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică
Art 183 Anularea aplicării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică
Art 184 Dosarul achiziției publice
Art 185 Dosarul achiziției publice
Art 186 Dosarul achiziției publice
Art 187 Dosarul achiziției publice
Art 188 Căi de atac
Art 189 Contravenții
Art 190 Sancționarea contravențiilor
Art 191 Sancționarea contravențiilor
;
se încarcă...