Indicatorii de calitate, definițiile și metodele de măsurare privind calitatea serviciului | Ordonanță de urgență 111/2011

Acesta este un fragment din Ordonanța de urgență nr. 111/2011 privind comunicațiile electronice. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
  •  

ANEXA Nr 1 -
Indicatorii de calitate, definițiile și metodele de măsurare privind calitatea serviciului

a) Pentru furnizorii care asigură accesul la o rețea publică de comunicații electronice:

INDICATOR (Nota 1) DEFINIȚIE METODĂ DE MĂSURARE
Termenul de furnizare pentru conectarea inițială ETSI EG 202 057 ETSI EG 202 057
Frecvența reclamațiilor referitoare la deranjamente ETSI EG 202 057 ETSI EG 202 057
Termenul de remediere a deranjamentelor ETSI EG 202 057 ETSI EG 202 057

b) Pentru furnizorii de servicii de telefonie destinate publicului:

INDICATOR DEFINIȚIE METODĂ DE MĂSURARE
Timpul necesar pentru stabilirea conexiunii
(Nota 2)
ETSI EG 202 057 ETSI EG 202 057
Termenul de răspuns pentru serviciile de informații privind abonații ETSI EG 202 057 ETSI EG 202 057
Proporția de posturi telefonice publice cu plată (cu monede sau cu cartelă)
disponibile
ETSI EG 202 057 ETSI EG 202 057
Frecvența reclamațiilor privind corectitudinea facturării ETSI EG 202 057 ETSI EG 202 057
Frecvența apelurilor nereușite
(Nota 2)
ETSI EG 202 057 ETSI EG 202 057

Numărul versiunii ETSI EG 202 057-1 este 1.3.1 (iulie 2008)

NOTA 1:

Parametrii trebuie să permită analizarea rezultatelor la nivel regional, cel puțin la nivelul 2 din Nomenclatorul unităților teritoriale de statistică (NUTS) stabilit de Eurostat.

NOTA 2:

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații poate decide să nu solicite actualizarea informațiilor privind rezultatele acestor doi indicatori, dacă există dovezi că nivelurile de calitate sunt satisfăcătoare.

Acesta este un fragment din Ordonanța de urgență nr. 111/2011 privind comunicațiile electronice. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Ordonanță de urgență 111/2011:
Indicatorii de calitate, definițiile și metodele de măsurare privind calitatea serviciului
Elementele minime care trebuie incluse într o ofertă de referință pentru accesul la elementele de infrastructură, inclusiv accesul necondiționat total sau partajat la bucla locală, la un punct fix
;
se încarcă...