Art 131 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia | Normă metodologică

Acesta este un fragment din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice din 02.06.2016. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
  •  

Realizarea achiziției publice - Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia -
Art. 131. -

(1) Modul de lucru al comisiei de evaluare este stabilit de comun acord între membrii acesteia, urmând a se avea în vedere calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire și perioada solicitată pentru valabilitatea ofertelor.

(2) Membrii comisiei de evaluare au dreptul de a analiza și evalua documentele depuse de ofertanți/candidați individual și/sau în ședințe comune.

(3) Deciziile comisiei de evaluare se iau cu votul a cel puțin 2/3 dintre membrii săi cu drept de vot.

(4) Fiecare decizie a comisiei de evaluare este fundamentată prin identificarea elementelor concrete ale solicitării de participare/ofertelor în raport cu cerințele definite prin documentele achiziției și prevederile legale.

(5) În cazul procesului de selecție a candidaților sau stabilirii ofertei câștigătoare pe bază de punctaj, votul membrilor comisiei de evaluare se reflectă prin punctajul individual acordat fiecărei solicitări de participare/oferte în parte.

(6) În cazul în care există divergențe de păreri între membrii comisiei de evaluare sau când există o diferență considerabilă între punctajele acordate de aceștia, președintele comisiei de evaluare va solicita reanalizarea punctelor de divergență, în scopul finalizării în timp util a etapei de evaluare a ofertelor și de stabilire a ofertei câștigătoare.

(7) Procesul de reanalizare a punctelor de divergență se consemnează într-un proces-verbal, justificându-se opiniile contrare.

(8) În cazul în care, în situația prevăzută la alin. (6), comisia de evaluare nu ajunge la un acord după reanalizarea punctelor de divergență, decizia finală se adoptă cu votul majorității membrilor săi.

(9) Membrii comisiei de evaluare care nu sunt de acord cu decizia adoptată potrivit dispozițiilor alin. (8) au obligația de a-și prezenta punctul de vedere în scris, elaborând în acest sens o notă individuală care devine anexă la raportul procedurii de atribuire în condiții similare precum cele stabilite prin dispozițiile art. 128 alin. (6).

Acesta este un fragment din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice din 02.06.2016. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Normă metodologică:
Art 121 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 122 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 123 Oferta și documentele însoțitoare
Art 124 Oferta și documentele însoțitoare
Art 125 Oferta și documentele însoțitoare
Art 126 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 127 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 128 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 129 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 130 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 131 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 132 Procesul de verificare și evaluare
Art 133 Procesul de verificare și evaluare
Art 134 Procesul de verificare și evaluare
Art 135 Procesul de verificare și evaluare
Art 136 Procesul de verificare și evaluare
Art 137 Procesul de verificare și evaluare
Art 138 Procesul de verificare și evaluare
Art 139 Procesul de verificare și evaluare
Art 140 Procesul de verificare și evaluare
Art 141 Procesul de verificare și evaluare
;
se încarcă...