Art 128 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia | Normă metodologică

Acesta este un fragment din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice din 02.06.2016. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
  •  

Realizarea achiziției publice - Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia -
Art. 128. -

(1) Experții cooptați prevăzuți la art. 126 alin. (3) pot fi desemnați încă de la începutul procesului de evaluare sau pe parcursul acestui proces, în funcție de problemele care ar putea impune expertiza acestora, scop în care în cadrul deciziei de desemnare a experților cooptați se precizează atribuțiile și responsabilitățile specifice deținute pe parcursul procesului de evaluare.

(2) Propunerea privind cooptarea experților externi, respectiv necesitatea participării acestora la procesul de evaluare se justifică și se realizează prin raportare la atribuțiile și responsabilitățile ce sunt deținute/exercitate de către aceștia în aplicarea prevederilor alin. (1).

(3) Experții cooptați nu au drept de vot în cadrul comisiei de evaluare, însă în îndeplinirea atribuțiilor ce le revin potrivit legii și a mandatului primit în baza deciziei de desemnare, precum și a competențelor personale, aceștia procedează la întocmirea unor rapoarte de specialitate asupra cărora își exprimă punctul de vedere, pe baza propriei expertize pe care o dețin.

(4) În sensul prevederilor alin. (3), expertul cooptat este responsabil din punct de vedere profesional pentru acuratețea și realitatea informațiilor consemnate în cadrul raportului de specialitate.

(5) Raportul de specialitate prevăzut la alin. (3) este destinat să faciliteze comisiei de evaluare adoptarea deciziilor în cadrul procesului de analiză a solicitărilor de participare/ofertelor și de stabilire a ofertei/ofertelor câștigătoare.

(6) Membrii comisiei de evaluare care nu sunt de acord cu raportul de specialitate al expertului cooptat prevăzut la alin. (3) au obligația de a-și prezenta punctul de vedere în scris, elaborând în acest sens o notă individuală care devine anexă la raportul procedurii de atribuire. În cadrul acestei note se justifică în mod documentat punctul de vedere al respectivilor membri la un nivel similar cu exigențele ce derivă din aplicarea prevederilor alin. (4).

(7) Raportul de specialitate se atașează la raportul procedurii de atribuire și devine parte a dosarului achiziției publice.

Acesta este un fragment din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice din 02.06.2016. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Normă metodologică:
Art 118 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 119 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 120 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 121 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 122 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 123 Oferta și documentele însoțitoare
Art 124 Oferta și documentele însoțitoare
Art 125 Oferta și documentele însoțitoare
Art 126 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 127 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 128 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 129 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 130 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 131 Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
Art 132 Procesul de verificare și evaluare
Art 133 Procesul de verificare și evaluare
Art 134 Procesul de verificare și evaluare
Art 135 Procesul de verificare și evaluare
Art 136 Procesul de verificare și evaluare
Art 137 Procesul de verificare și evaluare
Art 138 Procesul de verificare și evaluare
;
se încarcă...