Art 162 Reguli de publicitate și transparență | Lege 99/2016

Acesta este un fragment din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
sau autentifică-te
  •  

Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire - Reguli de publicitate și transparență -
Art. 162. -

(1) Fără a afecta aplicabilitatea prevederilor prezentei legi referitoare la perioadele minime care trebuie asigurate între, pe de o parte, data transmiterii invitației de participare la o procedură concurențială de ofertare și, pe de altă parte, data-limită pentru depunerea ofertelor/solicitărilor de participare, entitatea contractantă are obligația de a corela și stabili perioada de depunere a ofertelor în funcție de complexitatea contractului sectorial/acordului-cadru și de cerințele specifice, astfel încât operatorii economici interesați să beneficieze de un interval de timp adecvat și suficient pentru elaborarea ofertelor/solicitărilor de participare și pentru pregătirea documentelor de calificare și selecție care sunt solicitate prin documentele achiziției.

(2) În situația în care ofertele/solicitările de participare nu pot fi elaborate decât după vizitarea amplasamentului sau după consultarea la fața locului a unor documente suplimentare pe care se bazează documentele achiziției, perioada stabilită de entitatea contractantă pentru depunerea ofertelor/solicitărilor de participare este mai mare decât perioada minimă prevăzută de prezenta lege pentru procedura de atribuire utilizată și este stabilită astfel încât operatorii economici interesați să aibă posibilitatea reală și efectivă de a obține toate informațiile necesare pentru pregătirea corespunzătoare a ofertelor/solicitărilor de participare. Comentarii expert (1)

Mergi la:
Art 152 Reguli de publicitate și transparență
Art 153 Reguli de publicitate și transparență
Art 154 Reguli de publicitate și transparență
Art 155 Reguli de publicitate și transparență
Art 156 Reguli de publicitate și transparență
Art 157 Reguli de publicitate și transparență
Art 158 Reguli de publicitate și transparență
Art 159 Reguli de publicitate și transparență
Art 160 Reguli de publicitate și transparență
Art 161 Reguli de publicitate și transparență
Art 162 Reguli de publicitate și transparență
Art 163 Reguli de publicitate și transparență
Art 164 Elaborarea documentației de atribuire
Art 165 Elaborarea documentației de atribuire
Art 166 Elaborarea documentației de atribuire
Art 167 Elaborarea documentației de atribuire
Art 168 Elaborarea documentației de atribuire
Art 169 Elaborarea documentației de atribuire
Art 170 Elaborarea documentației de atribuire
Art 171 Elaborarea documentației de atribuire
Art 172 Elaborarea documentației de atribuire

Acesta este un fragment din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

;
se încarcă...