Art 142 Reguli de publicitate și transparență | Lege 98/2016

Acesta este un fragment din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
  •  

Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire - Reguli de publicitate și transparență -
Art. 142. -
Jurisprudență, Reviste (1)

Autoritatea contractantă are obligația de a asigura transparența procedurii de atribuire a contractelor de achiziție publică/acordurilor-cadru prin publicarea, în conformitate cu dispozițiile prezentei legi, a anunțurilor de intenție, anunțurilor de participare și a anunțurilor de atribuire. Jurisprudență

Acesta este un fragment din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Pot fi de interes:

Lege 98/2016:
Art 132 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 133 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 134 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 135 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 136 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 137 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 138 Paragraful 3 Licitația electronică
Art 139 Consultarea pieței
Art 140 Consultarea pieței
Art 141 Împărțirea pe loturi
Art 142 Reguli de publicitate și transparență
Art 143 Reguli de publicitate și transparență
Art 144 Reguli de publicitate și transparență
Art 145 Reguli de publicitate și transparență
Art 146 Reguli de publicitate și transparență
Art 147 Reguli de publicitate și transparență
Art 148 Reguli de publicitate și transparență
Art 149 Reguli de publicitate și transparență
Art 150 Reguli de publicitate și transparență
Art 151 Reguli de publicitate și transparență
Art 152 Reguli de publicitate și transparență
Reviste:
Principiul transparenței în dreptul achizițiilor publice
;
se încarcă...