Parcarea longitudinală sens unic (și dublu sens) | Normativ 24/1997

Acesta este un fragment din Normativ pentru proiectarea și execuția parcajelor pentru autoturisme, indicativ NP 24-97, din 28.11.1997. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
sau autentifică-te
  •  

Geometria platformelor de staționare - Figura 6237a Parcarea longitudinală sens unic (și dublu sens) -

IV.6.2.4. Înălțimea liberă

La oricare dintre nivelele parcajului, înălțimea liberă trebuie să fie:

- minimum 2,20 m sub planșeu;

- minimum 2,05 m sub obstacole, indiferent de natura lor (grinzi, conducte de canalizare, echipamente de orice natură și elemente de semnalizare, coborâri locale ale planșeului, etc).

Rampele și căile de circulație trebuie să fie libere de orice obstacol pe toată lățimea lor și pe o înălțime de minimum 2,05 m, măsurată perpendicular pe rampă.

La racordările rampelor cu căile orizontale de circulație, înălțimea se majorează cu săgeata corespunzătoare ampatamentului vehicoleior. Pentru calculul săgeții se ia în considerare un ampatament de 3,00 m.

Partea posterioara a locurilor de parcare poate fi ocupată cu elemente de construcții sau instalații păstrându-se liber gabaritul precizat în FIG. 6.2.4.

Mergi la:
Parcarea la 90° alăturată elementelor de construcție
Parcarea la 90° alăturată elementelor de construcție Detaliu
Parcarea la 90° sens unic
Parcarea la 90° dublu sens
Parcarea la 75° sens unic
Parcarea la 75° dublu sens
Parcarea la 60° sens unic
Parcarea la 60° dublu sens
Parcarea la 45° sens unic
Parcarea la 45° dublu sens
Parcarea longitudinală sens unic (și dublu sens)
Gabaritul părții posterioare a locului de parcare

Acesta este un fragment din Normativ pentru proiectarea și execuția parcajelor pentru autoturisme, indicativ NP 24-97, din 28.11.1997. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

;
se încarcă...