Figura 65 | Normativ 24/1997

Acesta este un fragment din Normativ pentru proiectarea și execuția parcajelor pentru autoturisme, indicativ NP 24-97, din 28.11.1997. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

Cumpără forma actualizată
sau autentifică-te
  •  

Panta căilor de circulație (rampe) - Figura 65 -

NOTĂ:

Lățimea minimă se stabilește în funcție de raza exterioară a căii și de panta rampei avută în vedere.

Pe ultimii 4,00 m ai rampei de ieșire din parcaj, măsurați de la aliniamentul fațadei parcajului, panta căii de circulație carosabilă va fi de maximum 5%. Această prevedere nu se aplică rampelor ce debușează direct în căile de circulație carosabilă; acestea vor avea o rugozitate pronunțată a căii de rulare și se vor lua măsuri de protecție la înzăpezire și îngheț.

Conformarea acestor rampe se va face după cum este indicat în Fig. 6.6.

Mergi la:
Figura 6233a Parcarea la 90° sens unic
Figura 6233b Parcarea la 90° dublu sens
Figura 6234a Parcarea la 75° sens unic
Figura 6234b Parcarea la 75° dublu sens
Figura 5235a Parcarea la 60° sens unic
Figura 6235b Parcarea la 60° dublu sens
Figura 6236a Parcarea la 45° sens unic
Figura 6236b Parcarea la 45° dublu sens
Figura 6237a Parcarea longitudinală sens unic (și dublu sens)
Figura 624 Gabaritul părții posterioare a locului de parcare
Figura 65
Ieșirile în căile de circulație adiacente parcajelor
Racordarea pantelor

Acesta este un fragment din Normativ pentru proiectarea și execuția parcajelor pentru autoturisme, indicativ NP 24-97, din 28.11.1997. Cumpărați documentul în formă actualizată sau alegeți un abonament Lege5 care permite accesul la orice formă actualizată.

;
se încarcă...