Cumpără acces webinar - Reorganizarea activității angajatorului prin desființarea unuia sau mai multor locuri de muncă. Consecințe în planul existenței și desfășurării raporturilor de muncă. Procedura concedierii salariaților pentru motive care nu țin de persoana acestora #Lege5
Miercuri 16 Septembrie 2020 ,ora 16:00

Total = (tva inclus)

*Curs valutar 1 EURO = 0,0000 LEI

Vă rugăm să reveniți. Înregistrarea acestui eveniment este în curs de procesare!

Speaker prof. univ. dr. Aurelian Gabriel Uluitu

 

Obiectivele principale al temei:

- identificarea și analiza problemelor de ordin juridic care se pot manifesta în contextul reorganizării activității angajatorului prin desființarea unuia sau mai multor locuri de muncă;

- identificarea și justificarea din punct de vedere legal a soluțiilor practice aflate la dispoziția angajatorului, pe care acesta le poate utiliza astfel încât să evite manifestarea unor consecințe defavorabile în privința raporturilor de muncă;

- prezentarea modului de gestionare a situațiilor care presupun măsuri de remediere a efectelor produse de realizarea unei reorganizări pe care instanța ar declara-o nelegală.

 

Seminarul se adresează în principal persoanelor care au activitate în domeniul juridic, resurse umane, economic și managerial

 

În cadrul seminarului vor fi prezentate și analizate următoarele aspecte specifice temei:

- situațiile care justifică reorganizarea activității angajatorului prin desființarea unuia sau mai multor locuri de muncă;

- modalitățile concrete de realizare a reorganizării activității angajatorului;

- documentele interne ale angajatorului a căror existență este imperativ necesară la momentul dispunerii măsurii de reorganizare a activității;

- obligațiile specifice ale angajatorului în relație cu salariatul sau salariații ale căror locuri de muncă urmează a fi desființate;

- documentele interne ale angajatorului care trebuie întocmite cu ocazia reorganizării activității;

- procedura concedierii salariaților pentru motive care nu țin de persoana acestora;

- conținutul și comunicarea deciziei de concediere;

- revocarea sau, după caz, anularea de către angajator a deciziei de concediere;

- modul de soluționare a unui litigiu având ca obiect contestația formulată de către salariatul concediat împotriva deciziei de concediere;

- procedura de reintegrare a salariatului care obține în instanță anularea deciziei de concediere.

 

Activitățile principale în cadrul întâlnirii de seminar:

- prezentarea de către lector a problemelor teoretice și practice specifice temei analizate;

- identificarea soluțiilor optime de gestionare a problemelor care se pot manifesta în cadrul sau ca urmare a finalizării procesului de reorganizare a activității și justificarea de către lector a opțiunilor propuse;

- prezentarea principalelor erori care se pot manifesta din perspectiva persoanelor implicate în procesul de reorganizare a activității angajatorului;

-prezentarea principalelor aspecte în legătură cu parcurgerea procedurii jurisdicționale având ca obiect soluționare contestației formulate de către salariatul concediat împotriva deciziei de concediere;

- analiza consecințelor pentru angajator în ipoteza declarării ca nelegală de către instanță a deciziei de concediere.

 

 

 

 

 

BONUS:

  • *participanții pot adresa 2 întrebări pentru care vor primi răspuns personalizat din partea lectorului (prin email)
  • 30 de zile acces gratuit la platforma Indaco Lege5:
  • Legislație RO,
  • Legislație EU,
  • Modele si Proceduri,
  • Newsletter configurabil pe domenii
  • 365 de zile acces la înregistrarea evenimentului/evenimentelor achiziționate

*participanții care cumpără acces la eveniment până la data de 31.12.2020

 

Informații utile:

Evenimentul este exclusiv online;

După plata unui eveniment detaliile privind modalitatea de acces vă sunt transmise în mod automat prin e-mail;

În situația în care nu aveți un cont Indaco Lege5 se va crea automat unul odată cu achiziția, iar datele de acces vă sunt trimise împreună cu confirmarea plății evenimentului, tot prin email.

Înregistrarea VIDEO a evenimentului este disponibilă în contul dumneavoastră Lege5 timp de 1 an de la data plății.

 

Aveți nevoie doar de o conexiune la internet și nu sunt necesare programe software ori setări tehnice speciale în afară de autentificarea cu utilizator și parolă pe www.lege5.ro, de pe calculator, telefon sau chiar smart TV.

se încarcă...