Back

Comisia Economică pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite - CEE-ONU

Regulamentul nr. 78/2015 al Comisiei Economice pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite (CEE-ONU) - Cerinţe uniforme privind omologarea vehiculelor din categoriile L1, L2, L3, L4 şi L5 în ceea ce priveşte frânarea [2015/145] Număr celex: 42015X0130(01)

În vigoare de la 30.01.2015

În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral cumpăraţi documentul sau alegeţi un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului.

Cumpără forma completă în varianta PDF sau Kindle

Numerele distinctive ale părţilor contractante la Acordul din 1958 sunt reproduse în anexa 3 la Rezoluţia consolidată privind construcţia vehiculelor (R.E.3), documentul ECE/TRANS/WP.29/78/Rev.2/Amend.1. Numai textele originale CEE-ONU au efect juridic în temeiul dreptului public internaţional. Situaţia şi data intrării în vigoare ale prezentului regulament trebuie verificate în cea mai recentă versiune a documentului de situaţie CEE-ONU TRANS/WP.29/343, disponibilă la adresa: http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29wgs/wp29gen/wp29fdocstts. html

Include toate textele valabile până la:

Rectificarea 2 la seria 03 de amendamente - Data intrării în vigoare: 23 iunie 2010

1. DOMENIUL DE APLICARE

Prezentul regulament se aplică vehiculelor din categoriile L1, L2, L3, L4 şi L5 (1).

(1) Astfel cum sunt definite în Rezoluţia consolidată privind construcţia vehiculelor (R.E.3),

Aceste categorii nu includ:

(a) vehiculele cu Vmax < 25 km/h;

(b) vehiculele echipate pentru conducătorii cu handicap.

2. DEFINIŢII

În sensul prezentului regulament:

2.1. "sistem de frânare antiblocare (ABS)" înseamnă un sistem care detectează alunecarea roţilor şi modulează în mod automat presiunea care comandă forţele de frânare la nivelul uneia dintre roţi sau al mai multor roţi pentru a limita gradul de alunecare a roţii;

2.2. "omologarea unui vehicul" înseamnă omologarea unui tip de vehicul în privinţa sistemului de frânare;

2.3. "încercare de referinţă" înseamnă o oprire sau o serie de opriri efectuate pentru a confirma performanţa frânei înainte de supunerea acesteia unor încercări suplimentare, cum ar fi procedura de încălzire sau frânarea în condiţii de drum umed;

În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral cumpăraţi documentul sau alegeţi un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului.

se încarcă...