Comisia Comunității Economice Europene

Regulamentul nr. 12/2000 privind dispozițiile uniforme pentru omologarea vehiculelor în ceea ce privește protecția conducătorului auto față de sistemul de direcție în cazul unui impact
Număr celex: 32008R0012

În vigoare de la 26.06.2008

În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului sau cumpărați documentul în formă completă.

Cumpără forma completă

sau autentifică-te

  •  

Regulamentul nr. 12 al Comisiei Economice pentru Europa a
Organizației Națiunilor Unite (ONU/CEE) - Dispoziții uniforme privind
omologarea vehiculelor în ceea ce privește protecția conducătorului
auto față de sistemul de direcție în cazul unui impact

Doar textele originale CEE/ONU au efect juridic în temeiul dreptului
public internațional. Statutul și data intrării în vigoare ale
prezentului Regulament trebuie verificate în versiunea cea mai
recentă a actului TRANS/WP.29/343 privind statutul CEE/ONU,
disponibil pe site-ul internet:
http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29wgs/wp29gen/wp29fdocstts.html

Cuprinzând întregul text valabil până la:

Suplimentul 3 la seria 03 de modificări - Data intrării în vigoare: 23 martie 2000

1. DOMENIU DE APLICARE

1.1. Prezentul regulament se referă la (se aplică comportamentului) comportarea sistemului de direcție al autovehiculelor din categoria M1 al vehiculelor din categoria N1 cu masa maximă admisă mai mică de 1 500 kg, cu privire la protecția conducătorului auto într-o coliziune frontală.

1.2. La cererea unui producător, vehiculele, altele decât cele menționate la punctul 1.1. de mai sus, pot fi omologate în temeiul prezentului regulament.

2. DEFINIȚII

În sensul prezentului regulament,

2.1. "omologarea unui vehicul" înseamnă omologarea unui tip de vehicul în ceea ce privește protecția conducătorului auto față de sistemul de direcție în cazul unui impact;

2.2. "tipul de vehicul" înseamnă o categorie de autovehicule care nu diferă în aspectele esențiale cum ar fi:

2.2.1. Vehicul acționat de un motor cu combustie internă:

2. 2.1.1 structura, dimensiunile, forma și materialele componente ale părții din față a comenzii de direcție a vehiculului;

2.2.1.2. masa vehiculului în stare de funcționare, conform definiției de la punctul 2.18 de mai jos;

2.2.2. Vehicul acționat de un motor electric:

2.2.2.1. dimensiunile, masa, structura vehiculului, forma și materialele componente, locul componentelor în sistemul de propulsie, locul bateriei sau al componentelor bateriei de propulsie.

2.2.2.2. Masa vehiculului în stare de funcționare, conform definiției de la punctul 2.18 mai jos.

2.3. "omologarea unei comenzi de direcție" înseamnă omologarea tipului de comandă de direcție în ceea ce privește protecția conducătorului auto față de sistemul de direcție în cazul unui impact;

2.4. "tipul de comandă de direcție" semnifică o categorie de comenzi de direcție care nu diferă în aspectele esențiale cum ar fi:

..........


În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului sau cumpărați documentul în formă completă.

;
se încarcă...