Comisia Economică pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite - CEE-ONU

Regulamentul nr. 110/2008 - Dispoziții uniforme privind omologarea: I. Componentelor specifice pentru autovehiculele care utilizează gaz natural comprimat (GNC) în sistemul de propulsie II. Vehiculelor în ceea ce privește instalarea componentelor specifice unui tip omologat pentru utilizarea gazului natural comprimat (GNC) în sistemul de propulsie
Număr celex: 42008X0314(02)Z;

În vigoare de la 14.03.2008

În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului sau cumpărați documentul în formă completă.

Cumpără forma completă

sau autentifică-te

  •  

Addendum 109: Regulamentul nr. 110

Doar textele originale CEE-ONU au efect juridic în temeiul dreptului
public internațional. Situația și data intrării în vigoare a prezentului
regulament se verifică în ultima versiune a documentului CEE-ONU
TRANS/WP.29/343, disponibil la următoarea adresă:
http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29wgs/wp29gen/wp29fdocstts.html.

Care include tot textul valabil până la:

Suplimentul 6 la versiunea originală a Regulamentului - Data intrării în vigoare: 18 iunie 2007

1. DOMENIU DE APLICARE

Prezentul regulament se aplică în cazul:

1.1. Partea I.: Componentelor specifice pentru vehiculele din categoria M și N(1) care utilizează gaz natural comprimat (GNC) în sistemul de propulsie;

1.2. Partea II.: Vehiculelor din categoria M și N(1) cu privire la instalarea componentelor specifice, pentru utilizarea gazului natural comprimat (GNC) pentru propulsie, a unui tip omologat.

___________

(1) În conformitate cu anexa 7 la Rezoluția consolidată privind construcția vehiculelor (R.E.3), (documentul TRANS/WP.29/78/Rev.1/Modif.2 astfel cum a fost modificată prin Modif.4).

2. DEFINIȚIA ȘI CLASIFICAREA COMPONENTELOR

Componentele GNC destinate utilizării la vehicule se clasifică conform funcției și presiunii de lucru, în conformitate cu figura 1-1.

Clasa 0 - Piesele de înaltă presiune, inclusiv tuburile și garniturile care conțin GNC cu o presiune mai mare de 3 MPa și până la 26 MPa.

Clasa 1 - Piesele cu presiune medie, inclusiv tuburile și garniturile care conțin GNC cu o presiune mai mare de 450 kPa și până la 3 000 kPa (3 MPa).

Clasa 2 - Piesele de joasă presiune, inclusiv tuburile și garniturile care conțin GNC cu o presiune mai mare de 20 kPa și până la 450 kPa.

Clasa 3 - Piesele cu presiune medie, cum sunt supapele de siguranță sau protejate de o supapă de siguranță, inclusiv tuburile și garniturile care conțin GNC cu o presiune mai mare de 450 kPa și până la 3 000 kPa (3 MPa).

Clasa 4 - Piesele în contact cu gazul, supuse unei presiuni mai mici de 20 kPa.

O componentă poate fi alcătuită din mai multe piese, fiecare fiind clasificată în clasa sa conform funcției și presiunii maxime de lucru.

2.1. "Presiune" înseamnă presiunea relativă în raport cu presiunea atmosferică, cu excepția altor specificații

..........


În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral alegeți un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului sau cumpărați documentul în formă completă.

;
se încarcă...