Back

Comisia Economică pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite - CEE-ONU

Regulamentul nr. 120/2015 al Comisiei Economice pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite (CEE-ONU) Dispoziţii uniforme privind aprobarea motoarelor cu ardere internă destinate instalării pe tractoare agricole şi forestiere şi pe echipamente mobile nerutiere, referitor la măsurarea puterii nete, a cuplului net şi a consumului specific de combustibil [2015/1000] Număr celex: 42015X0630(02)

În vigoare de la 30.06.2015

În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral cumpăraţi documentul sau alegeţi un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului.

Cumpără forma completă în varianta PDF sau Kindle

Include toate textele valabile până la:

Seria 01 de amendamente aduse regulamentului - Data intrării în vigoare: 26 iulie 2012

1. DOMENIU DE APLICARE

1.1. Prezentul regulament se aplică reprezentării curbelor în funcţie de turaţia motorului, puterea, cuplul şi consumul specific de combustibil la sarcină totală, indicate de producător pentru motoarele cu ardere internă destinate montării pe:

1.1.1. vehicule din categoria T (1),

1.1.2. echipamente mobile nerutiere (1), exploatate la viteză variabilă sau constantă.

(1) Astfel cum sunt definite în Rezoluţia consolidată privind construcţia vehiculelor (R.E.3), documentul ECE/TRANS/WP.29/78/Rev.2, punctul 2 - www.unece.org/trans/main/wp29/wp29wgs/wp29gen/wp29resolutions.html.

1.2. Motoarele cu ardere internă aparţin uneia dintre următoarele categorii:

1.2.1. motoare cu ardere internă cu piston (aprindere prin scânteie sau aprindere prin compresie), mai puţin motoarele cu pistoane libere;

1.2.2. motoare cu pistoane rotative (aprindere prin scânteie sau aprindere prin compresie).

2. DEFINIŢII

2.1. "Omologare a unui motor" înseamnă omologarea unui tip de motor cu privire la puterea lui netă măsurată în conformitate cu procedura precizată în anexa 4 la prezentul regulament.

2.2. "Omologare a unei familii de motoare" înseamnă omologarea membrilor unei familii de motoare cu privire la puterea lor netă în conformitate cu procedura precizată în anexa 5 sau în anexa 6 la prezentul regulament.

2.3. "Tip de motor" înseamnă o categorie de motoare care nu diferă în ceea ce priveşte caracteristicile esenţiale ale motorului, astfel cum sunt definite în apendicele 3 la anexa 1 la prezentul regulament.

În versiunea gratuită textul este afisat parțial. Pentru textul integral cumpăraţi documentul sau alegeţi un abonament Lege5 care permite vizualizarea completă a documentului.

se încarcă...